domingo, 28 de setembro de 2008

Ignorin'U - Pitty


I am ignoring you

I will ignore you

I am ignoring you

I will ignore you

'Cause your heart is so

Full of this shit

And I will ignore you

Don't bring me your sorrows

Don't bring me your jealousy

Don't drown me in your mood

That kind of thing you do

'Cause I was not born to be

The princess up the tower

Oh, you can't keep me

Quiet and tied in this bloody cage

I am ignoring you

I will ignore youI

am ignoring you

I will ignore you

'Cause your heart is so

Full of this shit

And I will ignore you, you...

I am not waiting for

A prince on a white horse just to save me

I know I have to do by myself

And this time I will be free



Eu estou ignorando você

Eu irei ignorar você

Eu estou ignorando você

Eu irei ignorar você

Porque seu coração é tão cheio dessa merda

E eu irei ignorar você

Não me traga seus pesares

Não me traga seu ciúme

Não me afogue no seu humor

Esse tipo de coisa que você faz

Porque eu não nasci pra ser

A princesa em cima da torre

Oh, você não pode me manter

Quieta e amarrada nessa gaiola ensangüentada

Eu estou ignorando você

Eu irei ignorar você

Eu estou ignorando você

Eu irei ignorar você

Porque seu coração é tão cheio dessa merda

E eu irei ignorar você, você...

Eu não estou esperando

Um príncipe num cavalo branco apenas para me salvar

Eu sei que eu tenho que fazer isso sozinha

E nessa hora eu serei livre.

Nenhum comentário: